Proeven van CM in Restaurant Rekruté
Employer Branding is niet alleen hip, maar vooral noodzakelijk voor alle bedrijven en organisaties die de ideale medewerkers willen aantrekken. Gezondheidsfonds CM organiseerde daarom een culinair event om toekomstige personeelsleden van hun bedrijfscultuur te laten proeven, letterlijk!
Solliciteren is namelijk zo veel meer dan alleen maar een CV. De oude, rotsvaste hiërarchie tussen ‘patron’ en werknemer is gelukkig verdampt. CM vindt een persoonlijke connectie minstens even belangrijk als een lijst met vaardigheden en beroepservaring. Daarom leren ze hun kandidaten graag beter kennen.
Aan de slag
De ideale manier om dat te doen? Een restaurant-date natuurlijk! In het imposante station van Antwerpen-Centraal openden ze een week lang hun pop-up restaurant: Restaurant Rekruté.
Ruim 180 nieuwsgierige gasten kwamen langs om tijdens een heerlijk diner met CM-medewerkers te praten. Zo konden ze ongedwongen zichzelf voorstellen en alles te weten komen over de werksfeer en interne cultuur bij CM.
De voorgeschotelde gerechten waren om duimen en vingers bij af te likken en geïnspireerd op de belangrijkste waarden van de CM. Persoonlijke groei en bloei bijvoorbeeld, waar de eetbare bloemen symbool voor stonden. Leuk detail: het managementkader draafde op voor de bediening.
Als vaste videopartner van CM, liet Jack & Charlie zich al te graag bedwelmen door de heerlijke geuren en de vele fijne mensen. We maakten een aftermovie, filmden interviews, en verzorgden ook de fotoreportage.
Wist je dat: Station Antwerpen-Centraal is door zijn indrukwekkende architectuur een populaire filmlocatie. In De zaak Alzheimer, een aflevering van Poirot en recent nog Now You See Me met steracteur Morgan Freeman, zien we dit architecturaal pareltje als sfeerscheppend decor.