Onze volgers op onze socials zijn alvast enthousiast over onze nostalgische bui van de laatste twee maanden. Met Vintage Jack & Oldskool Charlie delen we elke maandag een productie uit de oude doos. En dat zijn er heel wat, na zestien jaar onvermoeibaar en enthousiast het onderste uit de videokast te halen.
Ook voor ons team en ex-medewerkers is dit een fijne terugblik op projecten die we al helemaal vergeten waren. We merken gaandeweg bovendien de veranderde tijdsgeest en evoluties in technische processen op, wat ons al verschillende keren in een lachkramp deed schieten. Enkele highlights uit onze archiefkast:
Nivea & The City
2008. In ‘Nivea & The City’ trokken drie vriendinnen naar een Europese stad om er opdrachten uit te voeren. Het werd een fijne mini-reeks gebaseerd op het DNA van het merk Nivea, gehost door Tiany Kiriloff en uitgezonden op jongerenzender JIM.
Reis mee in de tijd naar de aflevering in München.
Axe
Terug naar 2016. Axe lanceert haar campagne ‘Find Your Magic’. Ingrediënten: een container in hartje Brussel, een hairstylist, een fotograaf, en toevallige mannelijke passanten. Die worden professioneel onder handen genomen en zijn verrast als ze zichzelf buiten op een groot LED-scherm zien. Instant billboard-hunk! Jack & Charlie bracht de campagne in beeld voor brand activation agency Demonstr8. Alle opnames gebeurden op één avond om de volgende ochtend al online te verschijnen. Nachtje monteren? Geen probleem voor ons team.
Quintessence
Een throwback naar 2016. We maakten voor HR consultant Quintessence een reeks testimonialvideo’s. Eén video uit die reeks was wel heel speciaal … Kijk en lach met ons mee.
Ik Ga Ervoor
We noteren 2013. In dat jaar produceerden we in opdracht van het Leuvense agentschap Kunstmaan, deze mooie en menselijke spot om mensen warm te maken voor een job in de zorg- of welzijnssector. Ook vandaag relevanter dan ooit!